”Vores største suiter bookes hurtigst på Explora-skibebe,” siger Explora Journeys koncernchef, Michael Ungerer. Foto: Henrik Baumgarten.

“Rejsebureauer sælger 80 pct. af vores krydstogter”

Luksusdelen af krydstogtbranchen har fået en ny spiller i form af Explora Journeys. ”Markedet for luksus-hospitality er på 20 millioner gæster,” siger koncernchef for det MSC Cruises-ejede rederi.

Hos Explora Journeys hedder det ikke krydstogter, men journeys, og passagererne kaldes gæster. Og så er Explora Journeys den nye spiller til det sejlende luksussegment; rederiet ejes af MSC Group, der også har mainstreamproduktet MSC Cruises.

Og tirsdag i denne uge...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?