”Vores største suiter bookes hurtigst på Explora-skibebe,” siger Explora Journeys koncernchef, Michael Ungerer. Foto: Henrik Baumgarten.

“Rejsebureauer sælger 80 pct. af vores krydstogter”

Luksusdelen af krydstogtbranchen har fået en ny spiller i form af Explora Journeys. ”Markedet for luksus-hospitality er på 20 millioner gæster,” siger koncernchef for det MSC Cruises-ejede rederi.

Hos Explora Journeys hedder det ikke krydstogter, men journeys, og passagererne kaldes gæster. Og så er Explora Journeys den nye spiller til det sejlende luksussegment; rederiet ejes af MSC Group, der også har mainstreamproduktet MSC Cruises.

Og tirsdag i denne uge...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?