Sådan får et bureau succes med krydstogter

MyCruise teamfoto krydstogtGAZELLEPRIS: MyCruise har formået at skabe fordoblet vækst i fire år, og havner nu på Børsens gazelleliste, og får prisen overrakt i dag. ”Halvdelen af vore kunder har aldrig været på krydstogt,” siger adm. direktør Claus Jensen.

MyCruise kom ud af sidste regnskabsår med et plus på 3,3 mio. kr., hvilket var en fordobling fra året før. Det understreger konstant vækst de seneste fire år i det unge bureau, som valgte at satse på det nicheprodukt på det danske marked, som krydstogter fortsat er.

”Vi er da stolte og glade sammen med vor medarbejdere og de ni rederier vi arbejder sammen med, hvoraf nogle står os nærmere end andre.

Vi er gået nye veje med markedsføring i et samarbejde med dem, der var parate til at følge med. Og vi har gjort det uden at svigte de mere traditionelle medier. Det har givet pote. Vi er især glade for, at vi har fået fat i mange familier med børn. Halvdelen af vore kunder er nybegyndere på krydstogt,” siger Claus Jensen til standby.dk.

”Der må være nogen rederier I sætter højere end andre?”

”Vi er glade for dem alle sammen, og vi vil også være bureauet, der ind imellem sælger det dyre de luxe cruise, men Costa Cruise har været helt exceptionelt til at bakke et nystartet bureau op. Sådan noget glemmer man ikke”.

”Vi ved godt, at der fortsat er utroligt mange danskere, som aldrig har været i nærheden af et krydstogt. Derfor er vore muligheder for fortsat vækst ganske gode – og det vil vi bevise,”slutter han.