VOR EGEN VERDEN: For fjerde år i træk udkom Stand Bys krydstogtmagasin i en del af oplaget med Berlingske, og i næste uge følger det med Stand By/TTG ud til rejsebranchen i hele Norden.
Traditionelt er det højsæson for salg af krydstogter i august-september og i årets to første måneder. Derfor udkom vort årlige krydstogtmagasin op til weekenden for den del, der blev distribueret med Berlingske.
Dagen efter havde Explorer i Jyllands-Posten sit store fokus på krydstogter, og i næste uge udkommer Stand By med både krydstogtmagasin og USA magasin i det nye samarbejde med TTG til hele Norden.
Vi har i år valgt at anmelde fire større ture, nemlig med Eurodam fra Holland-America Line i det vestlige Middelhav fra Rom og Splendour of the Seas fra Royal Caribbean i den østlige del fra Venedig.
Derudover med Hurtigruten til Svalbard og med Silversea til Vietnam. Også et større luksus flodkryds er det blevet til med Ama Waterways på Donau fra Budapest.
Vi har redigeret på en sådan måde, at det gerne skulle interessere både begyndere (som får deres helt egen krydstogt ABC) og de mere rutinerede.
Magasinet er på 44 sider i eksklusivt tryk.