SAS har nu fået blandt andet sine billetpriser og tillægsydelser på Amadeus-delen af NDC, New Distribution Capability. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

SAS koblet på NDC hos Amadeus

Efter længere tilløb er SAS’ NDC-indhold nu på det globale reservationssystem Amadeus’ nordiske markeder. Via New Distribution Capability vil SAS opnå ”øget produktdifferentiering.”

Med introduktionen af ​​NDC (New Distribution Capability) på Amadeus-platformen kan SAS i fremtiden levere ”mere moderniserede og personaliserede tilbud med øget produktdifferentiering til vores indirekte kanaler og deres kunder,” skriver SAS i en meddelelse...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?