Costa Cruises’ skandinaviske salgschef, Giancarlo Tedesco, til venstre, og Ralph Remkes, krydstogtrederiets general manager for Skandinavien og Holland. Foto: Henrik Baumgarten.

Stort krydstogtrederi forventer skandinavisk vækst

Selv om væksten ikke er stor, så ser Costa Cruises stort potentiale på det skandinaviske marked, hvor det amerikanskejede rederi har tre hovedkonkurrenter.

Der bliver årligt solgt omkring 45.000 krydstogter i Danmark, herunder rejser med Hurtigruten ved den norske kyst.

Skandinavien er et af de tre europæiske markeder, hvor Costa Cruises – ejet af verdens største krydstogtrederi, amerikanske Carnival – ser størst...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?