To mødespecialister indgår samarbejde

En stor bookingplatform for mødefaciliteter er kommet med ombord hos teknologivirksomheden Event Tech Tribe, der henvender sig til mødeplanlæggere.

Bookingplatformen Meetingselect har indgået samarbejde med teknologivirksomheden Event Tech Tribe, som har specialiseret sig i teknologi, der vedrører alt omkring planlægning af møder. For eksempel mobilregistrering, deling af præsentationer og power points på mobilen samt live-afstemninger og adgangskontrol samt dataindsamling.

Meetingselect er en slags hotels.com for mødeplanlæggere med mere end 500.000 mødefaciliter verden over. De spænder lige fra traditionelle mødelokaler på hoteller over landsteder, slotte og golfklubber til museer og skibe.

“Vi er selvfølgelig 100 procent dedikerede i forhold til at skabe den nyeste teknologi i vores niche, men vi bruger rigtig meget tid på at etablere et solidt forhold og direkte forbindelse til vores samarbejdspartnere for at have den bedste responstid i markedet,” siger Meetingselects medgrundlægger, Judith Huisman, der er opført som nummer et på listen over Deloittes 50’s kvindelige entreprenører sammen med den anden grundlægger af Meetingselect, Anouk Roohé.

Vundet flere priser
Meetingselect, der blev grundlagt i 2007, har vundet flere priser, og Event Tech Tribe, der blev lanceret i starten af 2017, har på den korte tid etableret samarbejde med over 500 kunder.

“Vi har altid syntes, at det ikke skulle være nødvendigt for mødeplanlæggere at gå på kompromis, når det kommer til teknologi, bare for at få systemer, der arbejder godt sammen. Eller at skulle navigere i komplekse platforme for selv at skabe de integrationer, der er brug for. Ved at have et verdensklasse mødebookingværktøj som Meetingselect i vores teknologiudvalg udvider vi mulighederne for planlæggere, der vil have alternativer til de gammeldags alt-i-en værktøjer,” siger Leonora Valvo, grundlægger af Swoogo, der er en del af Tribe-familien, som leverer hjemmeside-, mobil og registreringsløsninger.

 

Relaterede artikler:

Nyt koncept til MICE-området

Dansk hotel får nyt bookingkoncept

Nyt samarbejde om mødebookinger

x

Læs Også

Højmark Rejser vil sponsere Esport

Hvad har skiløb og Esport til fælles? Højmark Rejser ser mange ligheder, men tættest er det koordinering, som er klart den største lighed mellem de to sportsgrene.

AirHelp vil samarbejde med flyselskaber

Fra at være en dansk klagevirksomhed for forbrugerne har AirHelp udviklet sig til at være en international teknologivirksomhed, der gerne vil samarbejde med flyselskaberne.

Amerikanske selskaber er de hurtigste

Når det handler om at reagere på de sociale medier, er de amerikanske flyselskaber de hurtigste, og et af de europæiske har en kedelig bundrekord ifølge ny rapport.

Bedre brugeroplevelser i 2018

Sikringen af forbrugernes data er en af de store teknologiske udfordringer i 2018. Alligevel er det først og fremmest brugeroplevelsen, der investeres i.

Hver fjerde dansker undgår sociale medier

Flere danskere vælger at holde fri fra de sociale medier når de er på ferie. En undersøgelse fra momondo.dk viser, at 23% af danskerne undgår de sociale medier i ferien.

Slut med pas og boardingkort

TECH: I samarbejde med Los Angeles lufthavn tester British Airways selvbetjente biometriske boardingstationer for rejsende ud af USA.