”Travelport+” fra rejseteknologileverandøren Travelport præsenteres som en ny platform til at øge rejsebranchens innovation indenfor distribution, salg af rejseprodukter samt værdiskabelse.
Travelport+ vil ifølge Travelport give brugerne en omfattende og udvidet platform, der på samme tid er en forenklet, men også mulighedsrig markedsplads for køb af rejseprodukter.
Tiltaget vil give brugerne nye muligheder for adgang til distribution i allerede eksisterende booking-platforme, men uden at forsinke processerne som følge af nye teknologiske processer, skriver Travelport i en pressemeddelelse og tilføjer:
”Travelport+ er en mange facetteret platform med mere dynamiske og forskelligartede muligheder, der skal gøre det nemmere for både leverandører til rejsebranchen og købere af branchens produkter. Alt sammen samlet i et hurtigere flow med færre bump på vejen under booking-processen.”
”Travelport+ er et vigtigt nyt værktøj i udviklingen indenfor rejsebranchen,” siger Greg Webb, Travelports koncernchef, i pressemeddelelsen og fortsætter:
”Rejser har ikke på samme områder som andre brancher fulgt udviklingen indenfor moderne, digitale indkøbsmønstre. Det har gjort køb og salg af rejser og rejserelaterede produkter mere komplekst end det behøver at være.”
Har samlet det bedste fra Travelport
“Travelport har gennem årene investeret i udvikling af indkøbsmulighederne i rejsebranchen. Med Travelport+ har vi samlet det bedste fra Travelports eksisterende produkter og teknologiske værktøjer for at kunne levere et endnu bedre produkt til vores kunder i rejsebranchen,” siger koncernchef Greg Webb og tilføjer:
”Travelport+ vil ændre hastighederne for levering af ydelser i den moderne rejseteknologi og samtidig opgradere området.”
Travelport+ dækker blandt andet områder som interaktion mellem teknologiske platforme, herunder flyselskabernes NDC-udbud (New Distribution Capability), bedre adgang til flybilletter, også fra lavprisselskaberne, hoteller, biludlejning, togbilletter samt fokus på den rejsendes behov.
Afprøvningen af Travelport+ er allerede i gang hos en række rejsebureauer og leverandører til rejsebranchen, oplyser Travelport.
Relaterede artikler:
Dansk rejsekoncern ser store muligheder i IT-salg til rejsebureauer