TURISME: God service fra dygtige medarbejdere er et vigtigt konkurrenceparameter for hoteller, turistvirksomheder og serviceerhverv. Virksomheder på udkig efter servicemedarbejdere kan torsdag i denne uge ved et arrangement i København møde 24 nye ”service ambassadører.”
Medarbejdere, der brænder for service, og som kan give turister professionel betjening. Det er, hvad danske hoteller og turist- og servicevirksomhederne får mulighed for at finde ved arrangement i København på torsdag på Hotel Wakeup i Borgergade kl. 14-18.
Ved arrangementet kan virksomhederne møde 24 ”service ambassadører,” der har gennemgået seks ugers kursus i service, arrangeret af firmaet Help@Head i samarbejde med Københavns Kommunes Jobcenter.
”God service fra veluddannede medarbejdere er et vigtigt konkurrenceparameter for danske hoteller, turismevirksomheder og detailhandel. De nye service ambassadører har bl.a. været ”mystery shopper “på hoteller og servicevirksomheder, ligesom de har haft fag som gæste- og kundeservice, salg og revenue management, samt klagebehandling og kommunikation,” siger adm. direktør Hennings Glarvig fra helpahead.dk
Arrangementet rummer også indlæg af Horestas adm. direktør, Katia K. Østergaard.
Mere på hjemmesiden helpahead.dk