Adm. direktør Jørgen Christensen fra Small Danish Hotels. (Foto: Small Danish Hotels/PR)

”Vi ønsker mere fokus på udenlandske turister i den danske provins.”

”Tiden arbejder for provinsen, men det er en svær opgave at sprede kendskabet til hoteller, kroer og slotte,” siger administrerende direktør Jørgen Christensen i Small Danish Hotels.

Når man har prøvet at være ansat i ledelsen på et stort hotel i København, og nu på 16. år står i spidsen for en kæde med 71 medlemmer i langt mindre målestok uden for hovedstaden, er man godt skuldret til at kende problemerne med succes i hovedstaden og den...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?