Dårligt vejr på ferien medfører flere klager

Danmarks største rejsearrangør, Star Tour, har foretaget en undersøgelse af klagerne fra de utilfredse kunder for at udpege mønstre i klagerne. I den forbindelse er der udarbejdet en Top-7, som viser, at flest utilfredse rejsende klager over dårlig rengøring.
Der viser sig dog nogle sjove mønstre, siger salgsdirektør i Star Tour, Stig Elling: ”Har der for eksempel været regnvejr på Kanarieøerne, som der faktisk har mere end normalt denne vinter, tredobles antallet af klager. Ikke over selve vejret, selvom vi også oplever det, men over lejligheden/hotelværelset, standarden, rengøringen, udsigten, farven på væggene, tv’et, for hårde/bløde madrasser eller andet.”
Star Tour har dog i 2004 haft en nedgang i antallet af klager. Kun 1,63 pct. af kunderne klagede sidste år mod 2,07 pct. i 2003.
(Jyllands-Posten, 6/3)

Skrevet af