Sterling-chef: Hygiejne-historie er forkert


B.T. bragte i lørdags en artikel om, at charterkunderne Star Tour og MyTravel er utilfredse, fordi Sterling skulle have reduceret rengøringen af flyenes toiletter. Men ifølge Niels Brix, kommunikationsdirektør i Sterling, har historien intet på sig: ”Der er overhovedet ingen ændringer i den måde vi rengør toiletterne på ombord, på vores charterflyvninger” siger han til Stand By. Niels Brix tilføjer, at B.T. måtte bringe et dementi af historien i går søndag.

Derimod har lavprisselskabet ændret rengøringsproceduren på sine ruteflyvninger: ”Men det kommer på ingen måde til at berøre netop vores charterkunder” understreger Sterlings kommunikationsdirektør.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.