For 25 millioner kr. mad og underholdning, tak

Mad og underholdning er en vigtig del af totaloplevelsen, når vi holder ferie. Derfor har Star Tour investeret 25 millioner kr. på bedre mad og underholdning på deres 13 familieresorts, Blue Village.



– Det er vigtigt for os at investere målrettet i det, kunderne sætter højest, når de er på ferie. Mad og underholdning ligger højt på listen, og med denne investering sikrer vi, at vores kunder får opfyldt de forventninger, de har, når de køber deres ferie hos os, mener Stig Elling, salgsdirektør hos Star Tour.



Derfor har selskabet hyret kendte skandinaviske kokke, der skal kreere buffeter, grillaftener samt chokoladespringvand med frugter og marshmallows, og fra den kommende sommer vil der være nye shows hver aften og showskole for børn i alderen 12-17 år, hvor de kan lære at synge og danse af professionelle entertainere.



Showskolen findes på Star Tours 13 Blue Village ressorts på Kreta, Mallorca, Bulgarien, Cypern m.fl. og koster 400 kr. pr. uge. I prisen indgår fire gange to timers undervisning, kasket, taske, T-shirt og armbånd samt en opvisningsaften, hvor teenagerne viser, hvad de har lært.

Skrevet af