Charterguiderne, som vi kender dem, er på vej ud

”Folk er meget målrettede, når de søger information i forbindelse med deres rejser i dag. Vi tilbyder alle vores kunder online guideservice før og under ferien via mail og sms, og det passer nutidens rejsende godt at kunne være på farten og uafhængige af træffe- og åbningstider. Desuden er der mange, som har spørgsmål i forbindelse med planlæggelse af ferien inden afrejse, og der er det let og hurtigt at få hjælp via mail i dag,” fortæller Stig Elling (foto), salgsdirektør i Star Tour.



Men hvilke spørgsmål er det så, de rejsende vil have svar på? Star Tour har lavet en top 5 over de mest almindelige spørgsmål fra deres kunder via mail og sms inden afrejse og efter ankomst til feriemålet. Og ”hvor finder vi en god restaurant” er topscorer. Efterfulgt af spørgsmål om valuta, hvor der forefindes vandrestier eller gode dykker-spots – og ikke mindst klassikeren for alle kvinder: ”Er der hårtørrer på hotellet?

Skrevet af