Club Med på det danske marked

Den franske rejsearrangør, Club Med, lancerer nu sine all-inclusive rejser på det danske marked. Danskernes efterspørgsel efter all-inclusive rejser er støt stigende og Club Meds eksklusive rejser vil udfylde et tomrum på det danske rejsemarked.

”Vi er utroligt glade for at kunne præsentere Club Meds eksklusive all inclusive rejser for danskerne. At kunne benytte alle tilbud og faciliteter inden for et kontrolleret budget er et koncept, som giver ro i sjælen både før, under og efter rejsen”, siger Eyal Amzallag, chef for Club Med i Norden.

Club Med lancerede all-inclusive konceptet i 1950. De seneste år har Club Med investeret over en milliard kroner i at opgradere eksisterende hoteller og opføre nye for at opfylde kravene fra en international kundekreds. I dag er mere end halvdelen af Club Meds resorts fire- eller femstjernede. I godt 40 lande er der over 80 resorts til både sol- og skiferier.

Alle Club Med-resorts tilbyder et bredt udvalg af aktiviteter som skiløb, tennis, golf, sejlsport, naturoplevelser, kulturelle oplevelser, spa og wellness. De fleste Club Meds har børneklubber. På skisportsstederne er der skiskoler for alle aldersklasser, naturligvis også inkluderet i prisen.