Hotelsuite på hjemmebanen. Foto Marriott.

Den helt rigtige hotelsuite for ægte fodboldfans

Bayern München og Courtyard by Marriott tilbyder nu en fantastisk suite med uhindret udsigt til Allianz Arena

Kan man forestille sig at nyde en live fodboldkamp på Bayern Münchens hjemmebane Allianz Arena fra sin luksuriøse hotelseng? Det mener Bayern München og klubbens partner, Courtyard by Marriott, bestemt at man kan og derfor vil de nu tilbyde nogle at de heldige gæster en oplevelse for livet på selve Allianz Arena.

Courtyard by Marriott vil installere en specialbygget executive box  på Allianz Arena, og give gæsterne en fantastisk udsigt tiol banen når der er hjemmekamp. Suiten indrettes som en moderne Courtyard suite, hvilket blandt andet betyder en stor dobbeltseng, en fuld bar med cocktails og mulighed for gourmet-mad.

Bayern Münchens forman Karl-Heinz Rummenigge: Jeg er overbevist om, at det er en perfekt kombination og et meget autentisk partnerskab. Jeg er specielt glad for, at vores fans også kan få glæde af partnerskabet, da vores nye officielle hotelpartner vil komme med attraktive tilbud til ægte fans”.

VIP-billetter
For at fejre starten på samarbejdet, giver Courtyard by Marriott fans fra Tyskland, Frankrig og Storbritannien giver fans fra Tyskland, Frankrig og Storbritannien chancen for at vinde VIP-billetter til kampen mellem ærkerivalerne fra Bayern München og Borussia Dortmund i München den 31. marts.

Allianz Arena er et fodboldstadion i München, som blev indviet i 2005 og har plads til 75.024 tilskuere. Stadion kostede 286 millioner euro at bygge. Allianz Arena er til daglig hjemmebane for Bayern München.

Relaterede artikler:

Marriott til søs med krydstogter

Nyt Marriott-hotel i København tre år forsinket

Marriott undskylder overfor Kina

x

Læs Også

Ikonisk luksushotel genåbnet

Efter 5 års renovering er et af de mest berømte østeuropæiske hoteller netop genåbnet, nu under navnet Raffles Europejski. Der er foreløbig kun 11 Raffles-hoteller i verden.

Hotelkæde har succes med at undgå madspild

Scandic Hotels og virksomheden Too Good To Go har rundet milepæl. I stedet for at smide mad ud, er det blevet til 10.000 ”reddede” morgenmadsmåltider til tilmeldte af Too Good To Go-programmet.

Danske hoteller forventer svag vækst

Danske hoteller og restauranter venter i år en vækst i omsætningen på mellem én og fem procent, viser ny Horesta-analyse.

15 etagers tårn på vej til Comwell i Kolding

Hvis alt går efter planen, kan Comwell i Kolding i 2021 åbne 120 nye værelser, der får placering i et tårn på 15 etager.

Tjente 183 mio. kroner på 1,2 mio. gæster

BC Hospitality Group kom ud af 2017 med et overskud før skat på 183 millioner kroner ved at betjene 1,2 millioner hotelgæster og konferencedeltagere.

To nye femstjernede hoteller i København

København har fået to nye femstjernede hoteller, men kun det ene har fået den officielle klassificering via HORESTA og europæiske Hotelstars Union.