Hurtigere, billigere og enklere.

Den første rejsebureaupartner er Carlson Wagonlit Travel, der mener, at løsningen muliggør store besparelser for både kunder, rejsebureauer, hoteller og ikke mindst for miljøet.

 

American Express Commercial Card vil reducere rejsebureauernes og hotellernes administration og give dem mere tid til at udvikle kunderelationer. Derfor har man lanceret en ny innovativ løsning, som er blevet til i samarbejde med Carlson Wagonlit Travel, men som også kan anvendes af andre rejsebureauer.

 

Det muliggør en stor tidsbesparelse for hele rejsebranchen ved en reduceret anvendelse af papirvouchers. Elektroniske hotelvouchers forenkler processen og reducerer den manuelle håndtering, hvilket samtidig sænker udgifterne for alle parter.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.