Marriott med over 7.000 hoteller på verdensplan tilbyder nu mødeplanlæggere nyt system. Her er der dækket op på et af Københavns tre Marriott-hoteller, AC Bella Sky Copenhagen. Foto: Michael Stub.

Marriott vil have større bid af MICE-markedet

Marriott kommer nu med Marriott Bonvoy Events, en ny digital platform til booking af møder og events – samt optjening af bonuspoint til de over 7.000 Marriott-hoteller verden over.

Marriott Bonvoy Events’ hjemmeside – MarriottBonvoyEvents.com – skal fungere som et bredt favnende værktøj for møde- og eventplanlæggere. Den nye hjemmeside afløser Marriotts tidligere MICE-hjemmeside: Meetings Imagined.

På den nye platform, oplyser Marriott International i en pressemeddelelse, kan MICE (Meetings, Incentives, Conferences og Events) arrangører finde et væld af oplysninger om de 5.700 af Marriott-koncernens over 7.000 hoteller på verdensplan, der er med i Marriott Bonvoy Events.

Ligeledes vil hjemmesiden fungere som inspirationskilde med informationer til møde- og eventbranchen, tips og tendenser fra mødeeksperter, eksempler på succeshistorier, informationer om de destinationer, hvor de deltagende Marriott-hoteller ligger, rabattilbud og meget mere.

Og ikke mindst har hjemmesiden en bonuspoint-tæller, så mødeplanlæggere også kan se, hvor mange bonuspoint de optjener i Marriotts fordelsprogram, Marriott Bonvoy, for hver gang de køber i dette tilfælde MICE-relaterede ydelser på de deltagende Marriott-hoteller.

Selve Marriott-koncernen har sine over 7.000 hoteller fordelt på cirka 30 varemærker i over 130 lande og territorier verden over. I Danmark er der tre Marriott-hoteller, alle i København: AC Bella Sky, Marriott Copenhagen og Moxy Copenhagen.

Brugervenlig
Marriott lover, at den nye MICE-platform vil være meget brugervenlig og blandt andet byde på interaktive kort som for eksempel gør det muligt at filtrere sine ønsker til hvilket event, der skal holdes, og hvilken standard hotellet og dermed venuet skal have.

Der bliver blandt andet informationer om, hvor mange værelser det pågældende hotel har og hvor meget plads det har til møder og events, herunder hvor mange deltagere, der kan være. Om det skal være fine bestyrelseslokaler eller store ballrooms med plads til udstillinger, middage og så videre.

”Med søsætningen af Marriott Bonvoy Events kan mødeplanlæggere nemt navigere på hjemmesiden og have adgang til hele Marriotts portefølje for at finde det sted, der bedste opfylder deres behov,” siger Tammy Routh, koncerndirektør hos Marriott International for Global Sales.

Relaterede artikler:

Vigtigt for Københavns hoteller konstant at have events

Stort flyselskab og hotelgigant i nyt partnerskab

Hotelgigant sagsøgt for ulovlige ekstrapriser