Transavia: Glem ikke rejsebureauerne

Finanskrisen har fået mange flyselskaber til at fokusere mere intensivt på en enkelt gruppe kunder: Forretningsrejsende. Men det er vigtigt, at rejsebureauerne ikke bliver glemt i krisen, mener transavia.com, som advarer mod at se krisen i et forkert perspektiv og satse alt på de forretningsrejsende.

 

Finanskrisen har skåret sig dybt ind i mange firmaers rejsebudgetter, og det er åbenlyst, at mange lavprisselskaber har meget at vinde, når firmaer skal flyve for færre penge. Men det er vigtigt, ikke at glemme kernekunderne undervejs, pointerer lavprisselskabet transavia.com.

 

”Hos transavia.com arbejder vi hele tiden på at opretholde et stærkt bånd til rejsebureauerne. Vi må ikke glemme de kunder, som stadig er her, når krisen er forbi, og de forretningsrejsende måske igen begynder at vælge de dyre flyselskaber, siger transavia.coms salgschef i Danmark, Hans Henrik Jensen.

 

transavia.com arbejder ud fra et såkaldt hybridkoncept, hvor pladserne bliver solgt både til rejsearrangører og private kunder. Og mens forretningsrejsende naturligvis altid er velkomne ombord på ethvert transavia.com-fly, så skal fokus dog fortsat også være på rejsebureauerne, mener flyselskabet.

Skrevet af Webredaktionen

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.