DFDS Seaways vil øge kvaliteten

På baggrund af en forbrugeranalyse vil DFDS Seaways satse 100 mio. kr. på en modernisering af Oslo-færgerne ”Crown of Scandinavia” og ”Pearl of Scandinavia”.
Fra at have fokus på passagertallene, er den nye strategi at tiltrække kunder, som vil betale for kvalitet og oplevelser for hele familien. Moderniseringen er derfor rettet mod at tiltrække flere familier med små og større børn og omfatter derfor mad, drikke og underholdning, som spiller en stadig større rolle for passagererne.
Koncerndirektør, Søren Jespersen, vil med sin strategi væk fra en volumentankegang: ”Kundernes oplevelse af pris og kvalitet er ændret lige fra, at man næsten skal have rejsen forærende, til at der er et udvalg af kvalitetsprodukter.”
(Jyllands-Posten, 11/01)

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.