Star Tour har investeret 12 millioner kroner i nyt web-site

Det nyt site med fokus på enkelhed, overskuelighed og tempo.

“Vi undersøger løbende hvad brugerne af Internettet ønsker sig, og svaret er entydigt. De vil have enkelhed. Det skal være let og overskueligt at købe en rejse, og det har vi ikke været gode nok til at levere. Derfor har vi nu lavet vores nye site sådan, som kunderne selv har ønsket det,” fortæller salgsdirektør, Stig Elling.

Hele rejsebranchen oplever stor tilstrømning af kunder på Internettet, og omsætningen følger med opad. Samtidig har flere forbruger-tests kritiseret rejsearrangørernes Internetsites for at være uoverskuelige og for ens.

Star Tour introducerer samtidig Danmarks første rejsesite specielt for børn, hvor de kan forberede sig på ferien, løse opgaver, spille spil, lære om forskellige lande og mindes ferien, når de kommer hjem igen. Se det på www.bamseferie.startour.dk 

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.