Influencer Mie Isaksen medvirker i reklameserien for krydstogter sammen med blandt andet hendes to børn. PR-foto: Aller Leisure.

Influencer skal sælge krydstogter for rejsekoncern

Fire af Aller Leisure-koncernens danske rejsebureauer starter nu ny kampagneserie i seks afsnit i samarbejde med krydstogtrederiet Royal Caribbean International og influenceren Mie Isaksen.

Gislev Rejser, Let’s do cruise, Nyhavn Rejser og Stjernegaard Rejser er de fire Aller Leisure-rejsebureauer i den nye krydstogtkampagneserie, der vises på rejsebureauernes hjemmesider og udvalgte DSB- og Metrostationer.

Fordi de seks afsnit hver er på 60 sekunder, kører kampagnen med taglinen ”Danmarks (måske) korteste krydstogtsserie.”

Kampagneserien er udviklet i samarbejde med krydstogtselskabet Royal Caribbean International som partner og influencer Mie Isaksen. Formålet er vise danskerne, hvordan krydstogtsferier kan danne rammerne for et særligt pusterum, skriver Aller Leisure i en pressemeddelelse. I de seks afsnit følges Mie Isaksen og hendes familie på krydstogtsskibet Symphony of the Seas.

Hele Royal Caribbean Group tæller 64 krydstogtskibe. Heraf er de 28 hos Royal Caribbean International, mainstream-varemærket i Royal Caribbean Group, resten er hos det lidt finere Celebrity Cruises samt RCG’s highend-produkt, Silversea Cruises.

Sammen med kæreste, børn og bedsteforældre
I de seks afsnit følges ”influencerfamilien” på et krydstogtseventyr. Udover Mie Isaksen tæller de rejsende også hendes kæreste, Jonas Halling, deres to børn, Pilou og Filippa, samt Mie Isaksens forældre.

”Kampagnens formål er at tale ind i dagligdagens små pusterum og give familier på tværs af generationer mulighed for at få indblik i, hvad det vil sige at være på krydstogtsferie,” oplyses det. I pressemeddelelsen siger Kenneth Koustrup Christiansen, forretningsudvikler for krydstogter i Aller Leisure:

”Vi ønsker at skabe opmærksomhed på de muligheder, der er for børnefamilier på en krydstogtsferie, og Mie Isaksen er et godt match til familiebrandet Royal Caribbean. Mie står for umiddelbarhed og spontan livsglæde, samt oprigtighed i alt, hvad hun gør. Hun står ved, hvem hun er, og hendes værdier, og derfor tror vi at danskerne kan spejle sig i hende og hendes familie.”

De tre første afsnit af krydstogtsserien får premiere på letsdo.dk, nyhavn.dk, gislev-rejser.dk og stjernegaard-rejser.dk i dag, den 3. januar. De efterfølgende tre afsnit vises fra den 10. januar.

Aller Leisure har disse familiemedlemmer, nævnt alfabetisk: Billetkontoret (Danmarks største flybilletgrossist, consolidator), Gaia Travel (highend-krydstogter), Gislev Rejser, Kulturrejser Europa, Letsdo.dk, Nilles Rejser, Nyhavn Rejser, Stjernegaard Rejser og Zen Luxury Travel. Hertil kommer norske Aller Travel – samt den stadig navnløse sammenlægning under Aller Leisure af Aller Medias eventbureau, Alive, med erhvervs- og grupperejseafdelingen i Nyhavn Rejser.

 

Relaterede artikler:

Advarer rejsebureauer: Husk aftale med influencers

Overbooket krydstogtskib sejlede fra passagerer

Rejsebureau bruger million på krydstogtreklame