Dobbeltnavn god ide hos Cimber

Der er en voldsom forhåndsinteresse om Sterlings fremtid som et led i Cimber-familien. Der er brug for virkelig opmærksomhed hos hele familien Danmark for det ny Sterling, og det kendskab kan sponsoratet af herrelandsholdet i håndbold med mange timers tv være med til at skabe.



Det giver marketingchef Bjarne Rasmussen fra Cimber Air også udtryk for i dagens aviser. “Kendskabet er stort hos forretningsfolk, men lille hos hele familien Danmark. Vi fik at vide gennem en brandanalyse, at det er vigtigt, vi er Cimber og ikke Sterling med den negative omtale, der har været efter konkursen, ” siger han til Berlingske Business.



Kontrakten med Håndboldforbundet kan opsiges efter udgangen af første år og er af mange grunde afhængig af resultatet – men en række tv kampe er i hvert fald sikret fra den kommende uge fra Kroatien – og her vil navnet Cimber-Sterling dukke op igen og igen. Som det gjorde i træningsturneringen forleden. På Ulrik Wilbek og på alle spillerne.



På Take Off er interessen overvældende for Sterlings fremtid. Vi er på vej mod stemmerekord i ugens quick poll – med klar overvægt til, at Cimber-Sterling klarer skærene.

-ejv

Skrevet af