BA ændrer hjemmeside

LUFTFART: British Airways har ommøbleret ba.com, så den i følge flyselskabet har fået et new look, der vil gøre bookinger nemmere – også fra mobiltelefoner og tablets.

De nye features på ba.com gør bookingprocessen nemmere såvel når det blot gælder flyrejser som hele feriepakker. Det er sket ved, at de mest relevante informationer vises så tidligt som muligt i bookingprocessen lige som den teknologi, der understøtter hjemmesiden, er blevet mere pålidelig, oplyser Oneworld-medlemmet.

En nyhed er også, at når BA’s passagerer logger på deres konto hos flyselskabet, så vises deres kommende flyvninger med selskabet nu med det samme – denne funktion lå før i et andet område, hedder det.

Ligeledes har British Airways samlet informationer om bonuspoint til selskabet i en ny sektion, ‘my account details’.

BA har også optimeret såvel ba.com samt selskabets øvrige elektroniske salgsplatforme, så de er mere brugervenlige overfor mobiltelefoner og tablets – herunder med konstante opdateringer af indhold.

Det nye look er foreløbig til rådighed for passagerer der flyver fra Storbritannien, og bliver rullet ud på BA’s øvrige markeder de kommende måneder.

British Airways lover, at ændringerne, herunder på ba.com, alle har samme høje sikkerhedsniveau, som flyselskabet i dag tilbyder via sine online booking funktioner.

Selskabet er også på vej med nye tiltag, der skal hjælpe passagerer efter bookingen er gennemført. Disse programmer præsenteres i løbet af næste år. Her kommer også nyt design på hjemmesiderne, der skal hjælpe passagerer, som for eksempel har problemer med synet.

Relaterede artikler:

IT-nedbrud dyrt for British Airways

Stort erhvervsrejsebureau lander aftale med British Airways og Iberia

Qatar Airways køber mere af British Airways