BA ændrer hjemmeside

LUFTFART: British Airways har ommøbleret ba.com, så den i følge flyselskabet har fået et new look, der vil gøre bookinger nemmere – også fra mobiltelefoner og tablets.

De nye features på ba.com gør bookingprocessen nemmere såvel når det blot gælder flyrejser som hele feriepakker. Det er sket ved, at de mest relevante informationer vises så tidligt som muligt i bookingprocessen lige som den teknologi, der understøtter hjemmesiden, er blevet mere pålidelig, oplyser Oneworld-medlemmet.

En nyhed er også, at når BA’s passagerer logger på deres konto hos flyselskabet, så vises deres kommende flyvninger med selskabet nu med det samme – denne funktion lå før i et andet område, hedder det.

Ligeledes har British Airways samlet informationer om bonuspoint til selskabet i en ny sektion, ‘my account details’.

BA har også optimeret såvel ba.com samt selskabets øvrige elektroniske salgsplatforme, så de er mere brugervenlige overfor mobiltelefoner og tablets – herunder med konstante opdateringer af indhold.

Det nye look er foreløbig til rådighed for passagerer der flyver fra Storbritannien, og bliver rullet ud på BA’s øvrige markeder de kommende måneder.

British Airways lover, at ændringerne, herunder på ba.com, alle har samme høje sikkerhedsniveau, som flyselskabet i dag tilbyder via sine online booking funktioner.

Selskabet er også på vej med nye tiltag, der skal hjælpe passagerer efter bookingen er gennemført. Disse programmer præsenteres i løbet af næste år. Her kommer også nyt design på hjemmesiderne, der skal hjælpe passagerer, som for eksempel har problemer med synet.

Relaterede artikler:

IT-nedbrud dyrt for British Airways

Stort erhvervsrejsebureau lander aftale med British Airways og Iberia

Qatar Airways køber mere af British Airways

 

x

Læs Også

Særpræget fragtfly fløj for første gang

Airbus skal have 5 nye og større Beluga-fragtfly til at transportere store flydele mellem sine samlefabrikker. Flyet er malet som en smilende hvidhval.

500 millioner lavprissæder i Europa

For første gang har lavprisselskaberne i år med end en halv milliard flysæder på deres europæiske ruter. Om 10 år har de over 50 procent af det europæiske marked for rutefly, siger ny analyse.

Forbedret forhold mellem taxier og Københavns Lufthavn

Den tidligere anspændte relation mellem lufthavnen og ventende taxaer synes løst gennem et tættere samarbejde mellem lufthavnen og taxiselskaberne.

10-årig blev sat på forkert fly

En ung dreng, der som uledsaget mindreårig skulle flyve hjem alene, kom ombord på et forkert indenrigsfly i Sydafrika og dermed til en forkert destination.

Easyjet klar til rute nummer 1000

Ved dette års vinterprogram kommer det britiske flyselskab op på over 1.000 helårs- eller sæsonruter. Easyjets første rute lettede i 1996 mellem London Luton og skotske Glasgow.

Lufthavn åbner nyt stort madområde

Københavns Lufthavn har taget et udvidet spiseområde i brug. Her kan passagerer vælge mellem et forøget udvalg af kendte danske og internationale varemærker. Der er også kommet en ny rygeterrasse.