Medlemsorganisationen Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien, der bare i Danmark, Norge og Sverige omfatter 140 privatejede hoteller, har fået ny chef for marketing.
Svenske Sara Hallsund er netop tiltrådt som ny marketingchef for Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien. Her skal hun være med til at flytte kædens position frem på det digitale område. Hun kommer til Best Western i Skandinavien fra job i Telenor som Head of Marketing Communication. Hun har tidligere arbejdet for det store svenske charterrejsebureau Ving, der er med i Thomas Cook-familien sammen med blandt andre danske Spies.
Best Western Hotels & Resorts tæller alene i Danmark, Norge og Sverige 140 privatejede hoteller – på verdensplan repræsenterer Best Western over 4.200 hoteller i mere end 100 lande.
Store investeringer
Hos Best Western i Skandinavien bliver en anden arbejdsopgave for Sara Hallsund at være med til at videreudvikle hotelkædens fokus på det lokale entreprenørskab, herunder at tydeliggøre Best Westerns satsning på privatejede hoteller.
“Best Western i Skandinavien er i en meget positiv udvikling med tilgang af nye hotelmedlemmer ligesom vi gennemfører store investeringer på områder som vores digitale platform, Best Western-varemærke og vores loyalitetsprogram. Sara er den helt rette til at føre disse satsninger videre i fremtiden,” siger Johan Michelson, landechef for Best Western Hotels & Resorts i Sverige.
Selv siger Sara Hallsund i pressemeddelelsen fra Best Western: ”Jeg ser frem til at blive en del af verdens største privatejede hotelfamilie. Det handler om at fortsætte med det, Best Western gør så vellykket i dag – at bygge kunderelationer i verdensklasse med et lokalt twist. Vi skal også arbejde med vores digitale fodaftryk og alle de spændende muligheder, der er derude.”
Relaterede artikler:
Best Western med 100 hoteller i Sverige
Første hotel under BW Signature Collection