Fra Tampa Bay-sammenkomsten på Hotel Skt. Petri i København, fra venstre Christian Willumsen, marketing- og produktchef hos USA Rejser, Stefanie Zinke, global salgsdirektør for VisitTampaBay.com, og FDM Travel-kollegerne, Katja Sørensen og Lasse Grunstrup. Foto: Henrik Baumgarten.

Florida-destinationer viser flaget for rejsebureauer

Den seneste tid har tre Florida-destinationer haft sammenkomster i København for den danske rejsebranche. Torsdag var der besøg fra turistrådet VisitTampaBay på Floridas vestkyst.

I 2019, året før pandemien, var der 314.000 danske ankomster – turister, forretningsfolk, udvekslingsstuderende og så videre – til USA. I år håber den danske Discover America-komite, at tallet kommer tilbage på 2019-niveauet.

Danskernes tre mest besøgte...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?