Nye kunder til dansk GSA-bureau

Det kombinerede hold fra incoming-bureauerne BDP og DMC med supporters ved DHL-stafetten i Fælledparken.

Fra Jordans Rødehavskyst.

PR- og marketingbureauet United Spirit Nordic, der markedsfører destinationer, hoteller og flyselskaber i Skandinavien, har fået to nye kunde – samt en kendt ny medarbejder.

General Sales Agent-bureauet har netop tilføjet Jordan i Mellemøsten og rederiet Star Clippers til sin kundeportefølje.

”Vi er glade for det samarbejde, vi har indgået med Jordan Tourism Board. Jordan har mange varierende oplevelser. Der er sol, lækker mad og kulturelle oplevelser,” siger Christine Engen, ejer af og adm. direktør for USN.

Hun påpeger, at Jordan med sin politiske stabilitet er blevet et alternativ til uregerlige Egypten.

”Jordan byder ligesom Egypten på masser af sol og varme i vinterhalvåret,” siger Christine Engen.

USN’s anden nye kunde er rederiet Star Clippers med tre krydstogtskibe. Det ene, ’Royal Clipper’, er med sine 134 meter det største sejldrevne krydstogtskib i verden og kan medtage 227 passagerer og en besætning på 106. Star Clippers tilbyder krydstogter i bl.a. Middelhavet, Caribien samt Stillehavet ved Mexicos kyst.

Flere kunder kræver flere hænder, og i dag tiltræder Charlotte Kjep Lindholm som ny account manager hos USN. Hun kommer fra job som project manager hos Danmarks største GSA-bureau, Atlantic Link og har over 15 års erfaring fra rejsebranchen.

United Spirit Nordic siger ligeledes goddag til Sofie Jacobsen Lockhart som PR & communication consultant – hun skal bl.a. udvikle USNs kommunikation på sociale medier, opdatere hjemmesider og skrive nyhedsbreve.

GSA-bureauet er netop rykket til nye og større lokaler – stadig på samme adresse i Lille Strandstræde, bare en etage længere op.