Feriemesse-penge skal bruges på rejsebureauer

Christine Engen, ejer af General Sales Agent-selskabet United Spirit Nordic, til højre, med sin kollega, Charlotte Lindholm.

Christine Engen, ejer af General Sales Agent-selskabet United Spirit Nordic, til højre, med sin kollega, Charlotte Lindholm.

Trinidad & Tobago har de seneste år brugt mange penge årligt på at deltage i nordiske rejsemesser. Nu skal pengene i stedet bruges på rejsebureauer, der sælger mange rejser til de to caribiske øer, navnlig Tobago.

”Det koster for meget at være på rejsemesserne. De er lidt passé. Vi vil hellere bruge pengene på rejsebureauer. Det kan være en flaske vin for hver solgt rejse. Vi vil nu sende skema til rejsebureauerne, hvor de skal oplyse om solgte rejser, flyafgang og valgte hotel – sælger rejsebureauerne over 50 rejser til Trinidad & Tobago disker vi f.eks. op med en fin middag.”

Det siger Christine Engen, ejer af General Sales Agent-selskabet United Spirit Nordic, der i Norden foreløbig repræsenterer Tourism Development Company of Trinidad & Tobago samt Jordan Tourism og Star Clippers. Tobago er nok mest interessant, da Trinidad primært er domineret af olie- og gasudvinding.

Hendes GSA-firma søger nye kunder, siger Christine Engen.