Fra Standby Network Lounge på Hotel Kong Arthur ses fra venstre Patrick Menzies, nordisk chef for South African Airways, og bestyrelsesformand for foreningen BARID – Board of Airline Representatives In Denmark, Erwin Widjaja, general manager for Singapore Airlines Nordics, Thai Airways’ district sales manager, Ulrik Gylstorff, og LOT Polish Airlines’ chef for Skandinavien, Maciej Graczyk. (Foto: Joakim J. Hvistendahl)
Premiere på et ”gentænkt koncept” for Standby-loungen satte øget fokus på netværksdelen. Sammenkomsten samlede omkring 50 deltagere fra alle dele af rejsebranchen i Danmark.
Se billegalleri fra sammenkomsten nederst på denne side.
Hotel Kong Arthur ved søerne i København var onsdag eftermiddag en vellykket ramme for nogle hyggelige timer for en lang række aktører fra den danske rejsebranche – det skete under overskriften ”Standby Network Lounge.”
Det nye koncept er en videreudvikling af STANDBY.dks hidtidige VIP-Lounge, som Travelmedia Nordic, der også udgiver CHECK-IN.dk, står bag. Lounge-arrangementerne holdes typisk en gang i kvartalet – her er ingen dagsordenen, gæsterne kan blot hygge og mingle med kolleger fra rejsebranchen.
Ved premieren på Standby Network Lounge sagde chefredaktør for de to rejsebranche-sites, Ole Kirchert Christensen, blandt andet til de mange fremmødte:
”Standby Network Lounge er gentænkt koncept af vores tidligere VIP Lounger. Der er mange søde og rare mennesker i den danske rejsebranche, men vi har blandt andet ændret konceptet i forbindelse med introduktionen af Network Lounge, så det nu udelukkende er for vores gode kunder og gode samarbejdspartnere i branchen.”
Onsdagens premiere på Network Loungen havde deltagere fra blandt andet biludlejning, erhvervs- og leisurerejsebureauer, flyselskaber, GSA-bureauer, hoteller, incoming, krydstogt og rejseforsikring.
Indslag om bæredygtighed Som et andet nyt element i Network Loungen vil arrangørerne også invitere en taler, der fortæller om et aktuelt emne i branchen – eller helt uden for. Denne gang var emnet bæredygtighed hos hoteller og restauranter.
Gæstetaleren var Hans Christian Smed, tidligere direktør for Københavns Madhus. Han kunne fortælle om, hvordan man kan arbejde praksisnært og helhedsorienteret med rådgivning, uddannelse og konceptudvikling inden for mad og måltider, og der var stor interesse og spørgelyst, inden rundvisning på hotellet, der netop har udvidet med 64 værelser i en ny fløj og med en gårdhave mod Vendersgade.
Hans Christian Smed er også tidligere salgschef for Roskilde Festivalen – og i øvrigt i bestyrelsen for københavnske Arthur Hotels, hvor netværk-arrangementet blev holdt i går. Arthur Hotels består af flagskibet firestjernede Hotel Kong Arthur og nabohotellet Ibsens Hotel. I alt har de to familieejede hoteller 333 værelser.
Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart.OkLæs Mere
Privatliv og Cookies Politik
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.